Доставка і оплата

ОПЛАТА

Оплатити замовлення, що зроблено в нашому магазині Ви можете зручним для Вас способом:

  1. Готівкова оплата при отриманні товару у нашому магазині.

Ви можете оплатити товар, що замовлено готівкою безпосередньо у нашому офісі при отриманні за адресою: м.Львів вул. Залізнична, 20, Корпус 2

  1. Готівкова оплата при отриманні товару у відділенні Нової Пошти або кур’єру

Якщо при замовленні товару Ви вибрали спосіб оплати і доставки – доставка Новою Поштою з наложеним платежем, то зможете здійснити оплату при отриманні товару у відділенні Нової Пошти готівкою або банківською карткою, або безпосередньо кур’єру при отриманні. За здійснення послуги наложеного платежу Нова Пошта додатково стягує 2% від суми оплати + 20,00 грн

  1. Оплата через Приват 24

Ви можете оплатити замовлений товар, скориставшись інтернет-банкінгом Приват 24, через банкомат, або у відділенні Приватбанку на картку. При оплаті обов’язково вказуйте номер замовлення в полі коментарів до платежу. Оплата здійснюється на умовах і за тарифами банку.

  1. Оплата через банк

Ви можете здійснити оплату замовленого товару через будь-який банк за реквізитами, які Ви отримаєте при підтверджені замовлення. При оплаті обов’язково вказуйте номер замовлення в полі коментарів до платежу. Оплата здійснюється на умовах і за тарифами банку.

  1. Безготівкова оплата без ПДВ для юридичної особи або фізичної особи-підприємця

Ми приймаємо безготівкову оплату від юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, що не є платниками ПДВ, або не потребують ПДВ. Оплата здійснюється згідно рахунку, який Ви отримаєте після підтвердження замовлення. При оплаті обов’язково вказуйте номер рахунку в полі призначення платежу. При такому способі оплати вартість замовлення збільшується на 3%.

  1. Безготівкова оплата з ПДВ для юридичної особи або фізичної особи-підприємця

Ми приймаємо безготівкову оплату від юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, що є платниками ПДВ. Оплата здійснюється згідно рахунку, який Ви отримаєте після підтвердження замовлення. При оплаті обов’язково вказуйте номер рахунку в полі призначення платежу. При такому способі оплати вартість замовлення може замінюватись і додатково погоджується.

 

СИСТЕМА ЗНИЖОК

Ми пропонуємо гнучку систему знижок і заохочень.

При купівлі на суму 10000,00 грн і більше Ви отримаєте знижку 2%

При купівлі на суму 30000,00 грн і більше Ви отримаєте знижку 3%

При купівлі на суму 50000,00 грн і більше Ви отримаєте знижку 5%

Для постійних клієнтів діє індивідуальна гнучка система знижок.

Крім того ми пропонуємо як фізичним особам, так і представникам юридичних осіб винагороду за допомогу в реалізації нашої продукції, розмір і умови якої можна обсудити з нами за телефоном або особисто в нашому офісі.

 

ДОСТАВКА

Ми пропонуємо для Вашої зручності наступні способи доставки та отримання товару:

  1. Самовивіз

Ви можете отримати замовлений товар безпосередньо у нашому офісі за адресою: м.Львів вул. Залізнична, 20, Корпус 2. Перш ніж їхати до нас, просимо зробити замовлення через кошик на сайті, або за телефоном і отримати підтвердження від нашого менеджера. Товар відпускається після оплати або з оплатою на місці.

  1. Доставка по Львову

Доставка в межах міста Львова здійснюється перевізником Нова Пошта. Отримати замовлення Ви можете у відділеннях Нової Пошти, або кур’єр доставить замовлення за вказаною Вами адресою. Доставка здійснюється на умовах і за тарифами перевізника. При замовленні на суму 5000,00 грн і більше, доставка в межах Львова безкоштовно. Відправка замовлення здійснюється наступного дня (за виключенням вихідних і святкових днів) після підтвердження оплати, або наступного дня після підтвердження замовлення у випадку вибору наложеного платежу як спосіб оплати.

  1. Доставка по Україні

Доставка по Україні здійснюється перевізником Нова Пошта. Отримати замовлення Ви можете у відділеннях Нової Пошти, або кур’єр доставить замовлення за вказаною Вами адресою. Доставка здійснюється на умовах і за тарифами перевізника. Відправка замовлення здійснюється наступного дня (за виключенням вихідних і святкових днів) після підтвердження оплати, або наступного дня після підтвердження замовлення у випадку вибору наложеного платежу як спосіб оплати.

  1. Інші способи доставки

Ви можете за власним бажанням обрати іншого перевізника для здійснення доставки по Львову або по Україні, наприклад Інтайм, Міст Експрес або інших. При цьому необхідно обов’язково повідомити нам про це і погодити заміну перевізника при оформленні замовлення.

 

ЦЕ ВАЖЛИВО !

  1. Отримання замовлення

Будь ласка зверніть увагу, що отримати замовлений товар у відділенні або кур’єра перевізника Нова Пошта може лише та особа, данні якої вказані при оформленні замовлення через кошик на сайті або за телефоном. Отримувач має підтвердити свою особу менеджеру або кур’єру перевізника документом, що засвідчує особу, таким як паспорт або водійське посвідчення (перелік документів визначає перевізник). Якщо отримувач є представником юридичної особи, крім документів, що засвідчують особу, перевізник вимагає наявність довіреності на отримання.

  1. Перевірка замовлення

При отриманні товару у відділенні або кур’єра перевізника Нова Пошта, обов’язково у присутності менеджера перевізника або кур’єра:

  • Перевіряйте комплектацію, цілісність і зовнішній вигляд замовленого Вами товару і його заводську упаковку (якщо вона передбачена виробником).
  • Звіряйте відповідність замовленню кількості і асортименту товару.
  • Ретельно перевірте пакет документів, що супроводжує замовлення.

З замовленням Ви маєте отримати такі документи:

Для фізичних осіб

  • товарна накладна або товарний чек, що підтверджує факт і дату придбання,
  • гарантійний талон (якщо на товар поширюється гарантія), що підтверджує факт і дату початку дії гарантійних зобов’язань (гарантійний талон може бути суміщений з накладною або паспортом виробу),
  • паспорт або інструкцію виробу (якщо це передбачено виробником).

Для юридичних осіб

  • товарна накладна, що підтверджує факт і дату придбання,
  • оригінал рахунку, згідно з яким була здійснена оплата,
  • гарантійний талон (якщо на товар поширюється гарантія), що підтверджує факт і дату початку дії гарантійних зобов’язань (гарантійний талон може бути суміщений з паспортом виробу),
  • паспорт або інструкцію виробу (якщо це передбачено виробником),
  • копії документів, що підтверджують держреєстрацію продавця (за потреби і якщо це погоджено при підтвердженні замовлення)

У разі якщо товар не відповідає замовленому, має не повну комплектацію, зовнішні пошкодження, не має супроводжувальних документів – оплачувати і забирати такий товар не потрібно. Необхідно обов’язково повідомити нам про це.