Повернення і гарантія

ОБМІН І ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ

Якщо придбаний в нас товар не задовольняє Ваші вимого з якихось причин, але є при цьому належної якості, Ви можете його обміняти або повернути з поверненням його вартості. Закону України «Про захист прав споживачів»  гарантує право споживачам на обмін або повернення товару належної якості протягом 14 днів, не враховуючи день придбання. Закону розповсюджується на споживачів, яких він визначає як: фізична особа, яка придбаває, замовляє, використовує або має намір придбати чи замовити продукцію для особистих потреб, безпосередньо не пов’язаних з підприємницькою діяльністю або виконанням обов’язків найманого працівника. Дія Закону не поширюється на товари, що визначені в постанові КМУ:  Перелік товарів, що не підлягають обміну (поверненню)

Правила обміну і повернення товару належної якості згідно ст.9 ЗУ «Про захист прав споживачів»:

  1. Товар належної якості може бути обміняний або повернений в чотирнадцятиденний термін з моменту придбання, не враховуючи день придбання.
  2. Товар належної якості підлягає обміну або поверненню якщо він не задовольнив покупця за своїми споживчими якостями і не може бути використаний за призначенням.
  3. Товар підлягає обміну або поверненню якщо він задовільне таким вимогам: товар не використовувався і не має слідів використання, збережено товарний вигляд товару, його заводської упаковки і документації (якщо такі передбачені виробником), присутні і не пошкоджені пломби, ярлики, наклійки (якщо такі передбачені виробником), немає зовнішніх пошкоджень, подряпин, сколів, тріщин і подібного, слідів фарби або інших речовин, слідів вогню і інших впливів, відсутні сліди відкривання корпусу.
  4. Товар належної якості, що відповідає вимогам попереднього пункту, приймається для обміну або повернення в повністю комплектному стані, з наявною і не пошкодженою заводською упаковкою і документацією (якщо такі передбачені виробником), при наявності документа, що підтверджує факт і дату придбання.
  5. Покупець може на свій розсуд вимагати обмін товару належної якості на аналогічний або інший, наявний на момент обміну в асортименті продавця, або повернути товар продавцю і отримати назад кошти в сумі вартості товару (без вартості транспортування, страхування та іншого) на дату придбання, які підтверджені відповідним документом. У випадку якщо покупець обрав обмін товару на аналогічний або інший, ціна товару, що замінюється визначається на час придбання, як вказано в накладній або товарному чеку, а ціна товару, яким замінюється, на момент заміни. Виходячи з цього розраховується сума доплати, або повернення коштів.
  6. Витрати на транспортування, пересилку, доставку, складування, страхування та інші витрати, що пов’язані з обміном і поверненням товару належної якості несе покупець.

 

ГАРАНТІЯ, ОБМІН І ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ

Якщо у придбаного в нас товару, на який розповсюджується гарантійні зобов’язання виробника, в процесі його експлуатації виявлені суттєві недоліки або поламки, що виникли з вини виробника, такий товар може бути відремонтований, замінений або повернений.  Гарантійний термін визначається виробником і вказується в паспорті або інструкції товару. Крім того гарантійний термін вказаний в документах, що підтверджують факт і дату придбання товару та/або факт і дату початку дії гарантійних зобов’язань,  які Ви отримуєте разом з товаром.

Правила гарантійного ремонту, обміну і повернення товару неналежної якості:

  1. Товар не може бути прийнятий на гарантійний ремонт, обміняний або повернений, якщо він: має суттєві зовнішні ушкодження, пошкоджені пломби, наклійки та інші гарантійні позначки виробника; має сліди порушення умов експлуатації; має сліди модифікації, ремонту або іншого самостійного втручання; не має повної комплектації, яка передбачена виробником і була в наявності на момент придбання товару; не має заводської упаковки і документації, або вони суттєво пошкоджені; відсутні документи, що підтверджують факт і дату придбання товару (товарна накладна або товарний чек); серійний номер товару не відповідає такому, що зазначений в гарантійному зобов’язанні.
  2. Покупцю може бути відмовлено в гарантійному обслуговуванні, якщо несправність товару виникла не з вини виробника, а в наслідок порушення умов експлуатації, транспортування та складування, або внаслідок дії обставин непереборної сили.
  3. Покупець може самостійно звернутися до представництва або сервісного центру виробника з метою отримання гарантійного обслуговування. Якщо такої можливості нема, покупець відправляє товар продавцю і самостійно несе при цьому всі витрати, що пов’язані з транспортуванням товару від покупця до продавця і в зворотному напрямку.
  4. Витрати на транспортування, складування та інші витрати, пов’язані з доставкою товару з складу продавця до представника виробника і в зворотному напрямку несе продавець.
  5. Термін гарантійного ремонту не повинен перевищувати 14 днів з моменту прийняття товару на гарантійний ремонт, але може бути продовжений за згодою сторін.
  6. Якщо товар не був відремонтований у вказаний термін, а покупець відмовляється його продовжувати, або виробником товар визнано таким, що не підлягає ремонту, покупець може вимагати заміну товару на аналогічний. При такій заміні ціна товару, що замінюється визначається на час придбання, як вказано в накладній або товарному чеку, а ціна товару, яким замінюється, на момент заміни. Виходячи з цього розраховується сума доплати, або повернення коштів.
  7. Якщо аналогічний товар, як в попередньому пункті відсутній, або не задовольняє покупця, покупець може вимагати повернення коштів в сумі вартості товару (без вартості транспортування, страхування та іншого) на дату придбання, які підтверджені відповідним документом.