Як зробити покупку

За допомогою цієї статті Ви зможете з легкістю пройти всі кроки і замовити потрібний Вам товар, використовуючи зручний інструмент «КОШИК». Крім цього Ви завжди можете зробити замовлення по телефону, якщо Вам потрібна додаткова консультація по нашим товарам або з інших питань. Але «Кошик» зручний тим, що не має обмежень по часу роботи і цілодобово дозволяє зробити замовлення у любий прийнятний для Вас час.  Перед оформленням замовлення просимо Вас ознайомитись з розділами «Правила користування сайтом» і «Оплата і доставка».

  1. Каталог товарів і сторінка товару

Завітайте до нашого каталогу товарів. Обирайте потрібну категорію, потім підкатегорію у випадаючому списку. Тепер Ви можете застосувати фільтри, що знаходяться в лівій частині сторінки, встановивши відмітку поряд з обраним параметром, і задати відображення тільки тих товарів, що відповідають Вашим вимогам. Крім цього, за допомогою інструменту сортування, Ви можете відсортувати товари за потрібним критерієм, наприклад за ціною. Каталог товарів завжди залишається на екрані не залежно від сторінки, яку Ви переглядаєте і дає можливість перейти в іншу категорію, або повернутись на головну сторінку.

Ви можете обрати потрібний твар і додати його до замовлення, натиснувши кнопку «ДО КОШИКУ» під зображенням товару, або натиснути на зображення товару, завітати на його сторінку і додати його до кошику звідти, обравши потрібну кількість натисканням (+) і (-) біля кнопки «ДО КОШИКУ». Крім цього на сторінці товару можна переглянути його опис, зображення, технічні характеристики і доступну документацію. Після додавання товару до кошика, Ви побачите справа панель кошику з переліком обраних товарів. Ви можете закрити панель, натиснувши на (Х) і продовжити покупки, перейти на сторінку кошику, натиснувши «Переглянути Кошик» або перейти до оформлення замовлення, натиснувши «ОФОРМИТИ».

  1. Кошик

Кошик складається з трьох сторінок: Кошик, Оформлення замовлення, Замовлення оформлене. Розглянемо їх докладніше.

Сторінка «Кошик» містить перелік обраних Вами товарів, де ви можете видалити товар з кошику, натиснувши (Х) зліва від зображення товару або змінити кількість товарів, натискаючи (+) і (-) справа від зображення товару. Тільки не забувайте після всіх змін переліку і кількості товарів натиснути кнопку «Оновити кошик». Крім цього Ви можете тимчасово залишити кошик і повернутись до каталогу товарів для продовження покупок, натиснувши кнопку «Повернутись в магазин».

Коли перелік товарів Вас задовольняє, обирайте спосіб доставки, поставив відмітку в кружечку біля обраного способу. Натискайте кнопку «Оформити» і переходьте до сторінки Оформлення замовлення.

Сторінка «Оформлення замовлення» – найважливіша сторінка, тут Ви обираєте методи доставки, оплати і заповнюєте поля з інформацією про замовника. Склад полів залежить від обраних методів доставки і оплати, розглянемо всі поля докладніше для різних випадків.

Прізвище, Ім’я, Телефон – ці поля є обов’язковими для заповнення в любому випадку, вони необхідні нам для резервування товару, зв’язку з Вами з питань підтвердження і обговорення Вашого замовлення і для здійснення доставки перевізником.

Просимо Вас звернути увагу на то, що прізвище, ім’я і номер мобільного телефону мають належати саме особі, яка буде безпосередньо отримувати замовлення. Обов’язково майте це на увазі, якщо Ви робите замовлення не для себе, передаєте право отримати замовлення іншій особі або є представником юридичної особи, де замовлення отримує експедитор або постачальник або в інших подібних випадках. Крім того перевізник Нова Пошта або любий інший вимагає при отриманні замовлення у відділенні або через кур’єра підтверджувати особу отримувача документом, що засвідчує особу, таким як паспорт або водійське посвідчення. Якщо ви отримуєте замовлення для юридичної особи, ще може знадобитись довіреність на отримання. Перелік необхідних документів і порядок отримання Ви можете переглянути на сайті перевізника.

Адреса – це поле з’являється у випадку, якщо Ви обрали спосіб доставки «Доставка за адресою кур’єром Нової Пошти». Зверніть увагу, що в полі «Адреса» Ви вказуєте саме адресу доставки, яку обираєте самі і яка може не збігатися з Вашою домашньою адресою.

Область, Місто, Відділення – ці поля з’являться, якщо Ви обрали спосіб доставки  «Доставка до відділення Нової Пошти». Вони мають вигляд випадаючого переліку, який автоматично синхронізується з актуальними даними про відділення Нової Пошти з їх інформаційної бази. Спершу оберіть область, натиснувши значок (˅) і обравши потрібну область у випадаючому переліку. Аналогічним способом оберіть місто, а потім відділення з переліку доступних в обраному місті.

EMAIL (електронна пошта) –  не є обов’язковим для заповнення, але ми просимо Вас за можливості надати нам Вашу електронну адресу. Це значно спростить процедуру підтвердження замовлення. Саме на електронну пошту Ви отримаєте автоматично сформоване підтвердження замовлення.

Назва підприємства, Код ЕДРПОУ, ІПН – ці поля з’являться тільки у випадку, якщо Ви обрали один з безготівкових способів оплати для юридичних осіб або фізичних осіб-підприємців «Безготівкова оплата без ПДВ» або «Безготівкова оплата з ПДВ» . В такому випадку заповнення цих полів є обов’язковим. Крім цього треба обов’язково вказати електронну пошту Вашого підприємства або іншу, на яку буде направлено рахунок для оплати. Зверніть увагу, що назва підприємства має бути написана саме так, як вона зазначена в Ваших реєстраційних документах. Скорочена назва може використовуватись виключно якщо така назва передбачена при держреєстрації. Поле «ІПН» є обов’язковим тільки якщо Ви є платником ПДВ і обрали спосіб оплати «Безготівкова оплата з ПДВ». В іншому випадку не заповнюйте це поле.

«Додаткова інформація» – не є обов’язковим для заповнення. Використовуйте його на свій розсуд для того, щоб в довільній формі повідомити нам про будь які Ваші додаткові вимоги з приводу доставки, оплати або з інших питань. Вкажіть тут бажаного перевізника, якщо Ви обираєте спосіб доставки «Доставка іншим перевізником».  Якщо замовником та/або платником виступає юридична особа або фізична особа-підприємець, обов’язково вкажіть в цьому полі чи потрібні Вам копії реєстраційних документів продавця і в якому вигляді Ви хочете їх отримати (тобто у вигляді  фотокопії на електронну пошту, або разом з замовленням в паперовому вигляді і завірені печаткою продавця)

Методи доставки

В правій частині сторінки «Оформлення замовлення» Ви можете обрати спосіб оплати і спосіб доставки. Хоча спосіб доставки вже був обраний на минулій сторінці Кошику, тут Ви маєте змогу його змінити просто встановивши відмітку в кружечок поряд з обраним методом. Вибір способу доставки буде впливати на склад і необхідність заповнення полів з інформацією про замовника, як ми описали вище. Способи доставки описані в розділі «Доставка і оплата». Тут скажемо тільки, що доставка по Львову, області або по Україні фактично не відрізняється і має два різновиди – доставка до відділення перевізника і доставка кур’єром на адресу, що вказана замовником. Зазвичай ми користуємося послугами перевізника Нова Пошта і вважаємо його найзручнішим, але Ви можете погодити з нами використання іншого сервісу доставки, як ми вище написали. Тарифи і правила доставки визначає перевізник, Ви можете з ними ознайомитися на його сайті.

Методи оплати

Для фізичних осіб

Після обрання методу доставки, обирайте прийнятний для Вас метод оплати. Поставте відмітку у кружечок поряд з обраним методом. Доступні методи оплати описані в розділі «Доставка і оплата». Тут наголосимо про наступне.

Якщо Ви хочете особисто завітати до нас і отримати замовлення з нашого складу з оплатою на місці, просимо робити це тільки після підтвердження замовлення в телефонному режимі.

Якщо Ви обрали оплату при отриманні у відділенні або кур’єра перевізника (наложений платіж), не забувайте, що така послуга перевізника є платною і потребує додатково 2% від вартості замовлення + 20 грн. (для Нової Пошти).

Якщо Ви обрали оплату на картку Приватбанку або оплату на рахунок, то Вам знадобляться платіжні реквізити, які Ви отримаєте після підтвердження замовлення в телефонному режимі. Спосіб їх отримання (наприклад електронна пошта або СМС) Ви можете погодити з нами в процесі телефонного підтвердження замовлення.

При оплаті через Приват24, Відділення Приватбанку або іншого банку, просимо Вас не забувати вказувати номер замовлення в полі призначення платежу. Це значно спростить і прискорить виконання Вашого замовлення.

Для юридичних осіб і підприємців

Якщо оплачувати замовлення буде юридична особа або фізична особа-підприємець слід обрати один з двох можливих безготівкових способів оплати – «Безготівкова оплата без ПДВ»  або «Безготівкова оплата з ПДВ». Як ми описали вище, в цьому випадку обов’язково заповніть поля «Назва підприємства» і «Код ЕДРПОУ» і залишить примітку про потребу в реєстраційних документах продавця в полі «Додаткова інформація». Для здійснення оплати ми, після підтвердження замовлення в телефонному режимі, вишлемо на вказану Вами електронну пошту рахунок на оплату. Крім того, у випадку якщо Ви є платником ПДВ і обрали спосіб оплати «Безготівкова оплата з ПДВ», Ви маєте обов’язково заповнити поле «ІПН», щоб ми могли зареєструвати в ЕРПН податкову накладну.

При оплаті просимо Вас не забувати вказувати номер рахунку в полі призначення платежу. Це значно спростить і прискорить виконання Вашого замовлення.

Чек-бокс (маленький квадратик) з підписом «Я ознайомлен(а) і повністю погоджуюсь з правилами користування сайтом»  є обов’язковим для заповнення. Якщо Ви не поставите в ньому відмітку, то не зможете оформити замовлення. Але перед цим просимо Вас ознайомитись з розділом «Правила користування сайтом».

Кнопка «ПІДТВЕРДИТИ» завершує оформлення замовлення. Просимо пам’ятати, що натискаючи цю кнопку, Ви добровільно і з власного бажання даєте свою згоду на збір, обробку і передачу третім особам Ваших персональних даних. На практиці це означає, що дані, які Ви внесли на цій сторінці будуть використані для обробки Вашого замовлення і передані перевізнику для здійснення доставки. Ніяким іншим способом Ваші дані ми не використовуємо.

Перед натисканням кнопки «ПІДТВЕРДИТИ» просимо Вас ретельно перевірити правильність і повноту внесених Вами даних, обраних методів оплати і доставки. Від цього буде залежати виконання нами Вашого замовлення.

Сторінка «Замовлення оформлене» є інформаційною і не передбачає Ваших дій. Тут Ви можете ще раз перевірити всі параметри Вашого замовлення і коректність даних для доставки,  просимо Вас не нехтувати такою можливістю. І ще тут вказаний номер Вашого замовлення. На цьому процедура оформлення замовлення завершена.

  1. Подальші дії

 Автоматичне підтвердження замовлення у найкоротший термін Ви отримаєте повідомлення з підтвердженням Вашого замовлення на електронну пошту, якщо Ви вказали її при оформлені. Це підтвердження формується автоматично і в цілому містить ту саму інформацію, що і сторінка «ЗАМОВЛЕННЯ ОФОРМЛЕНО». Воно свідчить про те, що Ваше замовлення збережено на сайті і буде нами оброблене найближчим часом.

Підтвердення замовлення в телефонному режимі  Після обробки Вашого замовлення, ми у будь якому випадку, незалежно від обраних методів доставки і оплати, зв’яжемось з Вами по телефону для підтвердження, уточнення і погодження при потребі всіх параметрів Вашого замовлення. Крім цього, в процесі телефонної розмови Ви можете обрати спосіб отримання платіжних реквізитів для здійснення оплати в залежності від обраного Вами методу оплати. Цей крок є обов’язковим, без телефонного підтвердження замовлення не виконуються.

Відправка замовлення  Ми відправляємо замовлення у день, наступний за днем підтвердження оплати (надходження коштів), або у день, наступний за днем підтвердженням замовлення в телефонному режимі, якщо Вами обрана оплата при отриманні. Для зміни термінів відправки Ви можете погодити це з нами під час телефонної розмови. Відправка не здійснюється у вихідні і святкові дні.

Отримання замовлення Після відправки Ви отримаєте на електронну пошту або SMS номер вантажної декларації перевізника, за допомогою якої зможете відстежувати процес доставки на сайті перевізника.

Коли замовлення надійде до відділення перевізника або кур’єра, перевізник надішле Вам про це SMS повідомлення, або зателефонує кур’єр. При отриманні замовлення не забувайте перевірити товар і комплект документів, як це описано в розділі «Доставка і оплата». Отримуйте товар і користуйтесь в своє задоволення.

Бажаємо Вам вдалих покупок !

І чекаємо Вас знову !